Ved at klikke på "Accepter" accepterer du lagring af cookies på din enhed for at forbedre webstedsnavigation, analysere webstedsanvendelse og hjælpe med vores markedsføringsindsats. Se vores privatlivspolitik, vilkår for brug og tredjeparts tjenester for mere information.
Tilbage i marts i år gennemførte jeg min første kampagne med en fantastisk influencer, Chanel Karlskov. Chanel var en af de første influencere på vores team og takkede ja til at hjælpe os med at opbygge det influencer-hold, vi har i dag.
Hun bidrog ved at uploade en reklame for os på sin TikTok-profil, hvilket resulterede i over 35.000 visninger og genererede mere end 600 ansøgninger på under en måned.
I dag består vores influencer-hold af mere end 50 influencere, der tilsammen kan opnå en samlet rækkevidde på over 700.000 visninger på TikTok.
Selvom jeg af hensyn til tavshedspligt ikke kan dele det præcise investeringsbeløb, kan jeg med sikkerhed sige, at kampagnen betalte sig. Vi er utrolig stolte af samarbejdet med Chanel! 🌟