Marketing

På under ét år gik Køkkenshop fra 0 markedsandele til førstepladser på Google

11/4/2025
På under ét år gik Køkkenshop fra 0 markedsandele til førstepladser på Google
Freelancer
Thor Lundehøj
Thor Lundehøj
Online Marketing Specialist | Digital Growth & AI

Køkkenshop er en ny webshop i køkkenbranchen, der konkurrerer med stærke spillere som Imerco og Kop & Kande. Derfor var det afgørende at få en strategi, der både kunne skabe synlighed og konverteringer. Med en målrettet SEO- og Google Ads-strategi har vi skabt et digitalt fundament, der skaber vækst hver måned. Resultaterne taler for sig selv: Topplaceringer på vigtige søgeord som skærebræt og knivblok Over 10.000 månedlige organiske besøgende Markant løftet konverteringsrate Øget synlighed i et konkurrencepræget marked Vores tilgang: Vi har arbejdet med en kombination af SEO, content marketing, linkbuilding, POAS-baseret Google Ads og konverteringsoptimering. Fokus har været på at skabe langtidsholdbare resultater og en skalerbar marketingindsats, der kan vokse med forretningen.