Ved at klikke på "Accepter" accepterer du lagring af cookies på din enhed for at forbedre webstedsnavigation, analysere webstedsanvendelse og hjælpe med vores markedsføringsindsats. Se vores privatlivspolitik, vilkår for brug og tredjeparts tjenester for mere information.
Denne freelancer har ikke tilføjet noget arbejde til sin portefølje endnu.
Jeg hjælper mindre virksomheder med at frigøre tid. Tid du kan bruge til at føre dine drømme og visioner ud i livet. Jeg hjælper med at holde styr på kalenderen og arbejdsgangene.
Jeg er din højre hånd til de daglige rutine-opgaverne. Jeg er butiks uddannet og uddannet assistent med offentlig administration som speciale.
Min særlige kompetence er min erfaring og mit rolige sind, der indenfor virksomhedens rammer vil løse arbejdsopgaver som:
• At skabe struktur og sammenhæng.
• Vælge nye produkter.
• Yde support til kunderne
• Koordinere og gennemføre webinar.
• Færdiggøre og dele indhold til hjemmesiden, blog, sociale medier, nyhedsbreve.
• Skabe struktur og overblik.
• Sparringspartner og budbringer ved svære beslutninger.
• Løn og fakturering
• Kundeservice via telefon og mail.
• GDPR
• Arbejdsplanlægning
• Dataindsamler
• Ad hoc